Glädje.

Lycka.
Fem bokstäver som bildar ett ord jag känner just nu.
Äe, de gillar vi!
O det spelar faktiskt ingen roll att
jag är slemmig i halsen och snorig i näsan.
Eller att mitt internet fortfarande strular.
(nu ska det inte göra det längre har ringt en gång för alla
och fått avdrag på min faktura eftersom jag är en tjatig kund o rätt ska vara rätt)
Eller att jag tappade min iphone i toaletten här om dan.
Den har förresten försökt ta självmord länge.
Den har bara slutat andas och jag har fått göra mun mot mun-metoden osv.
Tillslut ville den visa statement och dök in i toaletten.
Den hoppade.
Den ville inte mer.
Men det är okej.
Jag vill inte ens vara tillsammans med han längre.
Han började bli senil och höll på o jiddra sådär som gamlingar brukar göra.
Jag vill ha en ung o fräsch nu.
En som jag kan prata med, som pratar tillbaka.
Jag vill ha en Iphone 4s.

Ska nog beställa.
Men nu ska jag vika tvätt och strukturera lite hemma.
Har fått ett nytt jobb som jag verkligen ville ha också.
Så allt känns súper!
GRATTIS PASCALE! *Klappar mig själv varsamt på axlen.
Men vad händer med redaktörsjobbet då undrar kanske ni?
Ah, det har jag såklart kvar.
Läs om LCHF här om ni vill.





Fylla-ut-bild från förra veckans Moore-fest.
Jag och Lois, ett återkommande ansikte här på bloggen.



Kommentarer
Postat av: Ella

finns du inte längre på fittnes24an? :(

2011-10-26 @ 21:22:56
Postat av: Pascale

Ne tyvärr..!

2011-10-26 @ 23:14:12
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Fatima

Vad snygg och classy!

2011-10-28 @ 01:25:33
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta vad du gör med din hy för att hålla den så fin och flawless???? Äter du något speciellt, avstår du från något speciellt?

2011-10-28 @ 11:54:19
Postat av: Anonym

Och din kompis Louise får också gärna berätta vad hon gör med sin hy, vad hon äter, vad hon använder för produkter osv.. hehe detta e cookies lilla barndomskompis arosa som skriver, gör ett inlägg lr något om hyn och dess hemligheter gärna gärna!!

2011-10-28 @ 11:56:45

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback