Om min hy o mina vanor.

HEJ ARUSA!!
Oj shit, ehhm..jag har faktist inte så bra hy
och jag är jättedålig på att ta hand om den.
Men tack så mycket!
Jag tvättar ansiktet med vanlig handtvål, Palmolive typ.
O använder fuktkräm, de e allt.
Nån gång i veckan brukar jag använda ansiktsmask med peeling,
oparfymerad från apoteket (dvs när jag kommer ihåg.
jag använder inga produkter för att ta bort mascara
eller så utan bara handtvål som sagt.
Jättedåligt jag vet.


O sen kan jag inte komma o klaga sen när jag blir gammal o skrynklig.
Brukar inte få så mkt finnar längre,
dock har jag rätt oren hy me porr-maskar om man kollar i närbild.
(höhö..PORR-maskar)
Tror inte att det är bra att använda för mycket
alcohol-toner-grejer o så i ansiktet.
Det är bäst att låta huden vara naturell och vårda sig själv.
Dricka mycket vatten ska vara bra för huden.
Jag avstår inte från nånting längre..haha..
I perioder kan jag få ryck o  träna bra -
då avstår jag från sötsaker o för mkt bröd.
Men det var mer förut innan jag opererade magen.
Nu har jag haft det lite tufft att komma tillbaks till träningen
eftersom alla rörelser känns o det är rätt obehagligt.
Så då har jag blivit mer slapp och bara kör.
När det kommer till Louise vet jag faktiskt inte hur hon sköter sin hy.
Vi brukar inte dela med oss av våra "hemligheter"
Vi är inte så tjejiga till sättet.
När vi ses pratar vi mest om bra låtar allmänt roliga saker,
dricker vin o njuter av livet typ.
Inga konstigheter.

Tror hon e en sån som gör peeling
o har gurkor på ögonen när ingen ser dock.
Cookie har lärt mig hur man sminkar sig fint =)
Smink ear bäst!
VIIILKA EAR STARKA?
VIII!
VIIILKA EAR BÄÄST?
TALLIN NITTIÅTTAJÄNGET!
Jag älskar när jag får sådär, att jag kommer in på nåting annat.
Det ena leder till de andra.
Jag o Cookie e experter på o leda in saker till nåt annat.
Som här ovan tex.
En vanlig mening : smink är bäst - blev till när Roland i Torsk på Tallin ska fota alla i gänget.
Eller tex.."Kan du skriva ner det här numret Cookie?
- Aah säg.
- noll sju noll fyra...fem fem fem...trettithuu..trettitrr..?
O så börjar man asgarva.
Äe, de gillar vi.
INTERNA GREJJER.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback