Fattar måoden.

Fan, jag gillar inte att "blotta mina känslor".

Men jag känner så starkt för en person som är ledsen.
Och då blir jag ledsen för den personens skull.
För att jag verkligen förstår hur denne känner.
För att man varit där själv.
Hm..konstig känsla.
Men man är väl en empatsk människa.
Jag kan bli så himla nere,
att jag själv mår dåligt för att någon annan mår dåligt.
Och jag känner inte ens personen.
Har suttit och läst en viss blogg hela kvällen.
Eller ah, hela och hela..
Kom hem nästan halv 22.
Men sedan dess iaf.

I övrigt är jag en glad person.
Nu ska jag jobba o svara på lite mail.
Imorn måste jag vara uppe med tuppen!
Längtar tillbaka till dit jag var för 24 timmar sedan..!



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback