Hypoxi!

Jag är hajpad inför morgondagen.
Kommer påbörja min Hypoxi-kur.
(Pungförbränning)
Haha, skoja.
PunKTförbränning.
Ska punktförbränna min mage och hoppas på timglasfigur.
Annars rullar allt på som vanligt.
Jobbar, äter, bajsar.
Tränar.



Började måla om hallen i söndags.
Andra var bakis.
Men min nyår blev ju rätt lugn och fin.
Och jag hade ställt in mig på att vara målare dan efter.
Har mysat till det lite med gardiner också.
Aaaaw!! Tänkte jag när jag tog ett steg tillbaka för att se resultatet.
Nu skulle man nästan kunna säga att detta blivit en inredningsblogg.
Höhö.
Nä, men nu är det läggdags på riktigt.
Har lite sovmorgon imorn så det ska bli skönt.
Jalla Haidou.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback