Kontrollbehov.

Jag har uppgrejdat mig med en ny resväska.
Eller ah, ny o ny.
Den ÄR ny, bara det att jag fick det att låta som att jag ägde en gammal tidigare.
Och det gjorde jag alltså inte.
Jag ägde ingen alls.
Nu är jag stolt mamma till denna gosigos-väska:
Titta va söööööt!
Visst vill man bara ha den?
Det är nästan så att jag ville ha honom sovandes bredvid mig i sängen.
Det var bara en grej som störde mig..
Efter att jag betalat frågar kassörskan mig - Vet du hur koden funkar?
Nej, svarar jag eftersom jag inte är van med sånna här nymodigheter.
Här o här ändrar du koden, Nyckeln till väskan har endast tullen i USA.
Eh okej.
Så TULLEN I USA ska ha kontroll över min väska?!
Det tycker jag ändå är rätt sjukt.
Men ah..jag ska inte säga så mycket.
Sist jag sa något om Comhem så kommenterade ju dom min blogg.
Tänk om jag vill åka till U-and-the-S-and-the-A (måste nästan skriva i kodord här)
då kanske jag blir nekad pga något jag skrivit i min blogg.
Äe, man ska vara försiktig med såntdärnt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du måste höra av dig till mig för jag har inte ditt nummer och det gör mig helt ledsen

2012-06-29 @ 14:22:07
Postat av: Anonym

Hallå var ääär du?! ;( Idag gick jag om din pappa på ett övergångsställe i... låtsäga Fridhemsplan. Ville nästan stanna honom och tvinga honom att berätta var du är. Du kan ju inte vara i utomlands med din väska hela sommarn?

2012-07-16 @ 18:42:26
Postat av: Anonym

Men åååaaah uppdatera rååå!

2012-09-05 @ 22:53:19

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback