Hola.

Hola señoritas y señoritos!
 
Oj, vad hungrig jag är. 
Nästan så att jag skulle kunna äta upp....äta upp...
ah nu kom jag inte på nåt lämpligt.
Bäst o bara ta mig i kragen och laga nåt. 
 
Jo, jag känner mig jätte español nu.
För jag har en reggeton-vecka här hemma. 
Jag svarar på mobilen med.... hola? *sensuell och djup röst.
 
Erkänn att du provade precis!
 
Jag tänker på spanska, och just nu ÄR spanska mitt modersmål.
Jag vill nästan ha en Chile-tröja på ig eller nåt.
Ah men nått från något spansktalande land bara för
o visa att jag denna vecka är väldigt latinamerikansk av mig. 
Egentligen började det igår kväll. 
Min mamma har börjat tröttna på låtarna på hennes mobil, o jag vet att hon är en reggeton-tjej.
Haha. "tjej".. 
Ok, min mamma är ingen tjej längre. 
HON E KVINNA!
 
En mogen och vuxen KVINNA!
Och även MAMMA.
HON E MAMMA!

En reggeton-mamma.
O hon kan ändå lyssna på all musik som e rolig musik och bara hajpa till det.
Inte många vuxna kvinnor som kan..
Dom flesta är rätt tråkiga och vill ha lugn och ro.
Jag har tur kan man säga.
 
Fan näe, jag kanske skulle laga empanadas.
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback