Javvla chitt.

Man tänker sig att när man bor ensam..
i en etta och inte har så stor kompiskrets..
O det e en torsdag kl 21.46..
Då händer det inte så mycket i ens hem. 
 
Jag låg, tills för en stund sedan, helt lugn och stillsam under mitt duntäcke.
Läste på nätet, åt salta pinnar och satsumas och mådde bra.
Då hände det som inte fick hända. 
 
 
 
HORAAAA! Skrek jag, utan att tänka mig för, o det är inget jag brukar säga.
Det var min ena katt som gjorde dumheter.
Domhijétter. (läses med chilensk brytning)
 
Nu vare en av mina 4 bästa, bästa muggar i hela världen. 
Dom som jag haft sedan nittnanitti... okej 2008 kanske.
Det e ändå 4 år!
 
FEM!
 
O jag hade planerat att ha dom hela livet.
Att mina barnbarn skulle få dricka te ur dom,
tillsammans med spetskaka, som jag skulle ha bakat.
Jag hade tänkt att den dan, som jag skaffar 2 vänner till,
då skulle jag, tillsammans med min bästis,
och de två nya tjejerna, kunna dricka kaffe irom. 
Som jag hade bryggt.
 
O vi hade skrattat och varit glada.
Men näi, nu kan inte allt det här hända.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Glidaren

Tack för dom fina orden :) ..jag e så keff så jag vet inte ens hur man svarar tillbaks på kommentarerna på min blogg haha.. men hoppas du ser det här :) Tack ännu en gång!

2012-11-09 @ 01:09:58
URL: http://glidaren.se/
Postat av: L

Aaa nu kan du inte skaffa fler vänner. Mohahaha

2012-11-09 @ 09:29:02
Postat av: Anonym

Hahaha

2012-11-10 @ 00:15:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback