Pedikyr.

Kvällens projekt blir att uööuw "ta hand om mig själv"
 
Med vintern kommer kylan, och med kylan kommer torr hud. 
O me torr hud kommer inga killar. 
Höhö, nä skoja.
Jag skiter väl i dom.
 
Torra hälar gör dock ingen glad. 
Så jag tänkte tappa ett fotbad och ha i salt
o bara vara sådär tjejig som jag inte brukar vara.
Skrubba skrubba skrubba!
 
Och sedan sova med plasttossar och inoljade fötter. 
Jag kanske jag vaknar som i en härlig tv-reklam imorn. 
Jag kanske känner mig som en helt ny och fri människa. 
Jag kanske bara..ställer mig vid fönstret...
Sträcker ut armarna, och blundar upp mot himmelen 
i mina vita bomullstroser, som INTE är "mittentroser" 
som min brorsdotter Bella, 7 år så fint kallar det.
 
Mittentrosor = Stringtrosor.
Om ni inte förstod det.
Men det förstår ju ändå vem som helst.
 
 
 
Det här är inte min "före-bild"
Bara så att ni vet.  


Kommentarer
Postat av: queenkeita.blogg.se

asså denna bild!! HAHAHAHAH låg och googla "fula fötter" inatt och dessa vann lätt över de jag hitta.. fyfan

2012-12-03 @ 14:02:53
URL: http://queenkeita.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback