Streck.

Jag känner mig som ett streck.
Brukar säga det rätt ofta, och ah, det beror på att jag faktiskt gör det.
Men jag är inget streck.
 
Tänkte precis skriva att jag var en kurva o de e jag FAN heller!
Haha, så fel det kan bli.
Kurva betyder för er som inte vet någonting riktigt nedlåtande om kvinnor.
På polska o lite mer språk.
 
Jag har iaf, jobbat.
Och halvsovit idag.
Och dagen är inte över.
Eller jo, det är den.
Men inte min "tid på dygnet".
 
Jag behöver mer tiiiiid! (drar mig i håret som jag inte har)
Eller så behöver jag bara vara mer tidseffektiv.
Allt är relativt.
 
Iaf, ah jag mår bra jag har haft det bra.
Inte för att ni undrar, ni undrar bara når jag är borta flera månader.
Men när jag är tillbaka igen, ah då e ni bara nöjda med tillvaron.
Som att det är min plikt.
Att skriva för er.
 
Men det är det inte.
Ge och ta heter det halå.
Aja, jag ska inte låta som en surkärring.
Det kan jag göra när jag blir en.
 
 
Oj, nu förstod jag inte varför bilden blev liggandes.
Det kan inte hjälpas.
På bilden ser ni iaf mig försöka le mitt snällaste,
men det blev till det falskaste. 
 
Nä, nu en kopp kaffe och plugga in lite grejer till mitt nyaste jobb.
Stryka en skjorta.
Göra en smoothie och bara..läsa läsa läsa.
 
Imorn ere en ny dag.
Ny tid ny strid.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback