Trivs.

Puhh!
Vilken lång dag jag haft.
Men ändå en bra en.
 
Jag blir så himla glad när jag träffar nya kunder. 
Det känns sjukt kul att jobba med sånt man gillar.
 
Förut har jag alltid tänkt mig att, ah men näi,
man jobbar för att man ska jobba.
Ingen gillar sitt jobb, så äre bara. 
 
Men ah.
Nu känner jag att jag gör någonting kul varje dag.
 
Så kul att jag kan sitta uppe och svara på mail hela kvällen 
fast alla andra gått och lagt sig.
 
 
(när jag säger alla andra menar jag inte i mitt egna hushåll utan mer, "the average people")
 
Imorn har jag gett mig friheten att ta en "ledig dag".
Då kan jag jobba hemifrån i mjukisbraller och koppla av. 
 
Nu ska jag unna mig lite Coca-cola och Double Pro "chokladpudding"
Tack bästa Carolina =)
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback