Effektiv dag.

 
Idag jobbar vi effektivt.
Jag fann båda tvättstugorna lediga.
Vilket resulterade i 6 fulla maskiner.
 
Jag har en dålig vana att byta kläder flera gånger per dag.
Eller ah, dålig och dålig.
 
Det är inte så miljövänligt kanske.
Och lakan har jag en tendens att byta bara för att byta.
Kul grej liksom.
 
Nä men jag byter så fort någon satt sig på min säng med tunnelbanebyxor.
Eller slängt över sin jacka eller väska över min säng, när jag inte haft överkastet på.
Tänker mig att sängen blir infekterad.
 

Dessutom har jag två lurviga katter som lämnar spår.
(Inte bajskluttar, utan hår alltså)

Nu ska jag dammsuga till lite musik,
och sen ska jag iväg och ha Hypoxi-kunder på Planet Fitness.
 
Gå gärna in på www.hypoxi.se för att veta mer om fettreducering och kroppsskulptering.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback