Igår blev bra, idag blir bra.

Jag ligger i min säng och lyssnar på tystnaden.
 
Och på mina katter som tassar omkring.
Rätt skönt faktiskt.

Igår hade jag en skitdag, jag var negativ och hade underbett.
Men sen tog kvällen vändning.
Jag gjorde mig snygg och drog ut och hade en fantastisk bra kväll.
På east.
Med en kär vän.
 

Träffade massa snälla människor och b l a HANNA WIDELL.
Som är min idol.
 
Haha, det låter som att man gått tillbaka till när man
läste Frida-tidningen och faktiskt hade idoler för att dom typ, sjöng bra.
 
Jag vet inte om Hanna sjunger bra.
Men hon ÄR bra hela hon.
Jag bara gillar henne.
 
Och så sa jag det tillna. Åh Hanna - du är min idol!
Då fick jag två kramar och ah, hon var precis sådär
härlig som hon är som offentlig person.
Sig själv liksom.
Äe, henne gillar vi.
 
Iaf, idag har jag legat på min säng hela dan.
Så jävla bra.
Fick även sushi hemlevererat av en vän.
Det var också bra.
 
FAN VAD BRA ALLT KÄNNS NÄR DET KÄNNS BRA!
Tänk att man faktiskt kan styra så mycket med bara sina tankar. 
Nu tänker jag poppa popcorn och må bra i livet.
 
 
Så här såg jag ut igårkväll.
Jag smygfotade mig själv på tåget.
För jag ville inte se ut som en självupptagen vilding.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback