Som ett tecken.

"Abbåo"
 
Vet ni vad som hände?
..Min dator..OCH mobil ba slocknade.
SAMTIDIGT.
Helt utan koppling till varandra.
Den ända kopplingen dom har till varann, är att dom båda ägs av mig.
 
För att jag hade ingen internetdelning eller så som knöt dom samman,
och min syrra Cookie satt här bredvid och läpade hon med (laptoppade aka satt vid sin laptop).
Ingenting hände med hennes utrustning.
 
Vad var det liksom?
Jo, det var ett tecken.
Ett tecken på att jag inte skulle jobba.
 
Det var min hjärna, som utarbetade både datorn, och mobilen,
för att låta mig få en kort pause.
 
Egentligen var det helt okej.
Tycker jag.
 

Nu hoppas jag på att Cookie kan lägga på luren snart,
för hon e i telefonen med sin vän Steppi o pratar om livet.
Om o dricka o ragga.
 
Men nu ere min o Cookies tur o prata då jag ändå är gäst här o på besök.
Nu kom hon på att jag existerade o bad om o få lägga på o höras sen.
Haha.
 
Ah, näei.
 
Där fick ni en liveuppdatering.
 
Jag äter blåbächmöffins och äter smulor ifrån min halsduk.
Men det är ganska jobbigt, för man får halsdukshårstrån i munnen,
och då förstörs ändå "den goda smaken" från smulorna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback