Sovsällskap

Gonatt på er!

Jag lade mig egentligen för en timma sen men kunde inte somna.

Fick iaf lite sällskap av lilla Zion.

Tänk er att ha en gosig katt som ligger som en bebis i din famn, och älskar att somna hos dig.

Precis så har jag det. Zion är som ett litet barn,han behöver mycket närhet och somnar när man håller honom i famnen o stryker honom över magen.

Både han o min andra katt Ramses är det bästa som hänt mig.

Tills den dagen jag blir mamma till en mänsklig bejbi.

Då skänker jag katterna på blocket och skyller på utvecklad allergi.

Skoja.

Det skulle ALDRIG hända!

Skulle aldrig överge dom, vad som än händer i mitt liv.

Sjukt egentligen att man känna sån kärlek till djur.

Min framtida man får helt enkelt gifta sig med oss.
Om han inte gillar läget då tänker inte jag gilla honom.

Nä nu ska jag dricka honungsvatten och försöka lägg mä ijänn!

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback