Efter jobbet.

Ah, ni kan ju tänka er känslan.. (Maria Montazami-voice)
När man kommer heem, från en lång arbetsdag med sköna kunder,
givande och roliga samtal, mycket arbete och "ligga i", att det är nice att ta sig en mun rhum. 
Ok, en mun var väl o ta i. - Eller snarare, att INTE ta i. 

Jag är ledsen att jag inte varit så aktiv, som jag alltid brukar säga. 
Men det kommer. 
Jag har som mål att blogga åtminstone en gång om dagen. 
Minst. 

Till er som klagat på att jag lägger upp för lite bilder på mig själv..
Jag har instagram, heter pascalemaeva där.
Så det är bara att söka mig.

Men för att ni inte ska glömma mitt ansikte, så ska jag även se till att uppdatera mig här också.
Annars mår jag bra, och mina katter mår bra dom också om ni undrar.
Höhö. 

Nu till våren börjar jag få mycket kunder som vill shapea till sig inför sommaren, bröllop osv.
Så ah, man ligger inte hemma och latar sig precis. 
Men det är det som är grejen. 
Har man ett nice jobb, som man trivs med. 
Då blir livet så mycket bättre. 

Så glöm inte det mina vänner. 
Har du ett arbete du vantrivs på. 
Fundera riktigt noga och kämpa för det du vill. 
Vad vill man minnas att berätta till sina barnbarn liksom? 
Äe, bara en massa bra och lärorikt såklart.



 
Bild från förra helgen.

 

Bild från nu nu nu ikväll. 
Ska strax åka in mot Café Opera för att gå på nån grej. 
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback