Jobb jobb jobb.

Hej gott folk! Ja, nu är jag här igen.
Jag skriver inte så ofta och det är inte för att irritera er eller så.
Ni som faktiskt tar er tid att kika in här o så,
utan det är för att jag är en hårt arbetande kvinna. 


Inte för att jag har ett nio till fem-jobb men ändå.
Det är nog mer än så att sköta ett företag osv.


Men kul har jag!
För det mesta.
Iaf när ja träffar mina gulliga kunder.
Här har ni Christer, världens snällaste person. 

Han står på bandet och kör fettförbränning i vacunaut-dräkten
Och kör samma kur som jag gjorde första gången när jag blev hooked på Hypoxi.
När jag tränade första gången hade jag inga förväntningar och jag var rätt skeptisk..
Men, så fick jag fina resultat. -4 cm i midjan, - 4 cm jämnt över naveln, och 3,5 cm över höfterna.
Så ah, ni kan ju tänka er hur glad jag blev.
Och då körde jag inte ens en hel kur på en månad.
Det är just därför jag valt att satsa på detta.

En fettförbränning som verkligen funkar,
och riktas dit det allra svåraste fettet på kroppet sitter.

Jag vill typ att hela världen, eller ah, (hela Sverige)
ska veta hur bra det är innan man kör på massa onödiga dieter som inte fungerar. 
Eller innan man lägger sig under kniven som så många faktiskt gör.
Tänk hur sjukt långt folk kan gå.
Äe, håll inte på med sånt gott folk.

Träna Hypoxi, träna på gym, ät hälsosam mat och sköt er själva.
Man måste ta hand om sig själv.

Men nu, ska jag utforma lite broschyrer och sen ska jag lägga mig.
Sov gott!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åah. Jag vill träffas ju. Är lite sugen på att testa hypoxi också. Men mest vill jag hänga.

Svar: Ja, nu får vi fan ta o ses! Vi rings. Saknarej..
Pascale

2013-02-07 @ 16:23:42

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback