Ny tid, ny strid.

Ohh..nu är jag här igen, efter ett långt uppehåll. 
Jag skulle ljuga om jag sa att jag "länge funderat på om jag ska fortsätta blogga eller ej".
För det har jag inte. 
Jag har inte tänkt alls!
Jag har tagit det som en axelryckning.
Men jag ska köra nu. 
 
Har ju trots allt alltid tillgång till dator. 
Visst kanske jag lever lite stressigt då och då, vem gör inte det.
Men lite blogging ska jag nog hinna med.
 
För nu är jag ändå inne på 6:e året med denna blogg. 
Det är ingen kort period det..äe..det är det inte!
 
Så nu så..
 
God fortsättning på er alla! 
 
 
 
Oh, jag har förresten tröttnat, eller inte TRÖTTNAT, på mitt hår.
Mitt inte-hår. 
Jag har ju fortsatt raka det, fast inte på toppen. 
Vill behålla lillhåret för då kan jag göra nån frisyr än att ha inget hår alls. 
Ska nog göra nåt fint till mi födelsedag kanske. 
O SLUTA SÄG "spara ut de".
 
De går inte över en natt, ok de går ännu sämre när jag rakar,
men faktum är att det är fett skönt med inge hår och jag passar i det.
 
Även om vissa (oftast bara killar) tycker att tjejer ska ha långt hår. 
Vi som har afro har inte så himlans långt hår
o är de de är man lyckligt lottad eller så har man fejk.
 
Så äre bara, så ah, inte för o låta bitter..
men jag blir trött på okunskap och folk som gör andra folk utseendesfixerade.. =P
 
Iaf..
Nån som e bra på hår? Hårförlängning, flätning?
 
"HaLLA aT yOuR gUrL"...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan raka in mönster på sidorna av skallen?

2013-01-09 @ 22:00:57
Postat av: Anonym

Mitt ansikte t.ex

2013-01-09 @ 22:07:33

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback