London pictures part 1.

Haloj
Igår när vi kom hem var jag så trött.
Och jag ville sova samtidigt som mannen
så jag postade bara ett snabbt stressinlägg.

Jag är jättetöntig.
Jag vill alltid somna in samtidigt.
Helst före.

Tycker det är hoitjobbigt o va den som somnar sist
för då kan jag inte somna alls.
Alltså av att höra någon annan andas tungt.
Då måste jag tänka på att min utandning
ska synka med den andra personens,
annars hamnar jag i obalans o etc etc.
Ångest.

Iaf, här kommer lite bilder från Leo's graduation.






Champagne och mingel.




UÖÖUUWW Cupcake!
Första gången jag smakar en sån.
Den var go men för mycke såndär gräddgrej.
Är inte så förtjust i bakelser.



Min modell.
Äe, riktigt snygg var han.



Efter ceremonin träffade vi Gängsta.
Minns ni honom?
Vi såg honom först när vi kom dit o då hade han kostym.
Men nu hade bytt om direkt o gått ner för o köpa fried chicken.
Hahah..





Tillbaka på hotellet.




Jag och Leo's skojfriska kusinbarn.
Så fort kameran kom fram så gjorde han sin pose.



En gång till med uncle Lee.

Jaa, det finns massa massa fler bilder men dessa blev utvalda.
Ah, nu kommer ni tänka att dom bilderna
på mig e dom jag tyckte jag var finast på.
Och så är det.
Haha.

I nästa kapitel kommer bilder från årets utgång...
Don't miss it!






Kommentarer
Postat av: Fatima

Nice pics! Jag tycker också att det är extremt jobbigt att höra någon annans andetag, brukar också försöka andas samtidigt haha.

2009-07-17 @ 15:27:26
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: cookie

haha nej, jag är alltid den som somnar först. Fernando är FETT grym på att somna, han har liksom en teknik "tänk inte på något".

A det går ju skit för mig iaf, tänker verkligen på ALLT som går att tänka på när jag ska sova, haha andetagen är fett bäst. Men man mår ändå inte bra av att anpassa sig efter den andres, för den andas så jävla långsamt, man dör ju typ, obalans.

Du var jätte söt på bilderna och Leo skit snygg!

Gengsta ååh, jag typ saknade honom lite när han bara dök upp på din blogg igen haha. Helt typiskt honom att byta om haha

2009-07-18 @ 18:22:30
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback