Estettjejer.


SÅHÄR KÄNNER MAN IGEN EN ESTETTJEJ PÅ CLUBBEN:

  • Dom dansar alltid grovt med stora okontrollerade rörelser.
  • Man ser på dom att dom verkligen känner sig helt bekväma och fria, nästintill lyckliga. Typ blundar.
  • Dom är nästan värre än *dansgruppstjejer på att ta över dansgolvet.
  • Dom har alltid vita eller typ, bruna retro mormors tapet-mönstrade-bomullstrosor som är bra för svamp i underlivet.
  • Deras hår är bara hår. (Syftar på huvudet) Antingen ska det bara hänga alternativt klippas av. Gärna med rund lugg. Lättskött.

Det jag gillar med estettjejer är att dom går på club för att liksom..."dansa av sig"
Det är iaf så det ser ut.
Dom är alltid glada och inte bitchiga.
Men en negiv sak med dom.....Eller ah, alla och alla, nu tog jag väl i.
Majoriteten iaf...

Är att dom...ah, man vet aldrig om dom.....är straight eller inte.
Dom kan komma och ge seductive-eyes och dansa med sitt kön mot dig.
Helt fritt.
Ah, inget är en grej för dom.

Det känns nästan jobbiggt när en tjej komme fram till en på clubben.
Som att det är okey för tjejer att göra så,
bara för att uööuw vi är tjejer och söta!
Typ: "aa men nee jag gillar inte killar eller tjejer, jag gillar MÄNNISKAN!"

Äe, men..jag gillar inte när killar kommer och dansar med en från ingenstans.
Ok, det är det killar gör, försöker hooka för kvällen.
Dom är ute på jakt. Som....rovdjur.
Men tjejer...äe jag vet inte.
Blir så obekväm.

Skulle tex ALDRIG kunna pussa min bästa kompis
på munnen på kort sådär uööuw, guhhmmaaan jag älskarejj!
Commooaaan let's pardiii....leeet's kiss! Uöuw!
Och skulle aldrig typ kunna byta om framför mina tjejkompisar.
Men det kanske är efter insidenten i trean.
(Klicka för att läsa)





Bild från filmen Tillsammans.







*Dansgruppstjejer: Jag menar sånna som inte har rytmen i blodet,
utan inövade steg som de visar upp in the clöb o ba:

- Heeey here i am with my cool gaang and we're here
to take over thiis dancefloor!

Dom brukar oftast ha linne och bäggy jeans
och kepsen på snedden sådär HEE!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback