Hook a brother up.

Hahah, jag öppnade min inkorg på mailen och
såg att jag hade fått mail av nån snubbe från Peru.
Cezar heter han och är 24 barre.
Han har bifogat sitt CV.
Hahah, fett synd.

Ti mig liksom, av alla.
Undrar om han ba:..
- "eeeh eseee..una sueca!
Yo quiero trabajar en Estocolmo.
Mucho dinero en el Ehhkandinavia."


Typ, find happiness här.
Och jag ska hooka.

Ba, ah men om jag skickar mitt cv rändöm ti nån i Sverige så kanske dom tar emot mig.
Fast tänk om det var virus? Ne, min dator hade varnat.
Eller, nee nu blir jag rädd.


" OBJETIVO
Dar lo mejor de mi mismo y tratar que la empresa progrese y ser de mucha utilidad que se vera reflejado a través de mi esfuerzo y predisposición 
 
EXPERIENCIA_LABORAL
ene-2004 / actual ( 5 años 2 meses )  diseñador grafico,   Amarypublicidad
área  Diseño, en industria Publicidad / Marketing / RRPP, Perú
 
ESTUDIOS
mar-2003 / actual ( 6 años )  estudiante (Ing. Química) Universidad Nacional de Ingeniería
 
Universitario en Curso (71% de la carrera)


CONOCIMIENTOS
INFORMÁTICA
OFFICE: Manejo Intermedio
PROGRAMACION: Manejo Básico
HERRAMIENTAS GRAFICAS: Manejo Básico
 
OTROS
Diseño de paginas web: Diseño de paginas web con animacion, (macromedia flash) nivel basico
OTROS
Ensamblaje y Mantenimiento de computadoras: Experiencia  sobre ensamblaje y mantenimiento de computadoras a domicilio
OTROS
Diseño Grafico: Conocimiento en Adobe Ilustrator y Photoshop
 
PREFERENCIAS
Área: Administración, Comercial, Diseño, Internet, Pasantías, Producción e Ingeniería, Ventas, Creatividad, Multimedia, Compras, Abastecimiento, Soporte Técnico
Industria: Internet, Publicidad / Marketing / RRPP, Servicios, Entretenimiento, Diseño, Química, Supermercado / Hipermercado, Informática / Tecnología, Imprenta, Siderurgia, Textil, Información e Investigación, Petroquímica
 
REFERENCIAS
Empresa: AmaryPublicidad
Gerente General: Ricardo Yon Fabian 
Telefono: 993660320 
 
puesto: diseñador grafico






 
Hahahah....Diseenjåå.
Äe, men han verkar ju ha en del i bakfickan.
Ingeniería och grejer.
Nån som kan erbjuda arbete åt Cesar, hojta till.

Han har en jätteseriös bild överst på CV:t.
Alltid när jag läser på eehhpanka, då tänker jag med typ, "quieres el sexo-röst."
Hahahahah. sådär latina bonitaa, chikititaa*axelryckning.

En tjej sa till mig i vintras..
Hahah. roligt om hon läser detta hon kommer känna igen sig.

Hon ba: - "vet do vad do ska seija til dim poikvenm..?...Seij efter meij..
Ja ba : - "ööh.. ok"..*underbett.

..........

- Latinatjej: Papi....
- Pascale: Öhh..pappi...
- Latinatjej: Quee riiico!

Hahahah! Jag höll på att tappa andan.
Äe, latinas domm kann..
När jag berättade det för Leo blev han helt dudeig och ba höhöhö *grabbigt skratt.
Som att jag vore en av hans gräbs.

Läs mitt gamla inlägg om latinas här



Right in the moment pic.

Kommentarer
Postat av: Elli

Hahahahah fan va sjukt!!

"Que rico" alltså åå jag börjar tänka på en latino som bor här.. verkligen en såndär latino som har röda speedos på stranden, alltid har tighta byxor och dansar salsa vars han än är.

Anyway, han går säger alltid "mmmmm... Que riico!" när han äter något. Han vill som alltid att man ska kommentera också han fortsätter med "mmmm Que RICO, si muy, muy riico!!" i evigheter TILLS man frågar något om det han äter. Då säger han alltid "Jag sa Que rico, det betyder vad gott!". Haha, som att han typ vill skryta om sin spanska.

2009-03-21 @ 22:48:14
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: pascales moder

du har ingen empati med folk

2009-03-21 @ 22:51:41

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback