Jag gillar vs jag gillar inte i matväg.

Chabbaaa grabbar!

FAN VAD NICE DET ÄR ATT VARA HEMMA OCH LEDIG!
Älskar det.
Man kan bara vara.

Sitter o dricker kaffö och äter baniza.

ÅH, skulle hitta bild på baniza så ni förstår måoden.
Det är så jävla gott.

Älskar bulgarisk mat, och ah,
balkanmat överhuvudtaget och ah, utlänsk mat liksom.
Fast jag gillar inte libanesisk mat när dom lägger i mynta.
Usch, känns som att man blandat med tandkräm.

Och jag gillar inte afrikansk måod när man mosar in banan.
Och jag gillar inte nananasi på pizzan. (nananasi betyder ananas på swahili)
Jag börjar förresten lära mig lite swahili nu.
Det är väl dags.
Nu innan resetider o så va.
Det viktigaste är nog att kunna säga hej o så och typ.
Kunna olika mat-meningar, så att det inte blir sånna fel som Elsa gjorde
förut.

Fan.. jag har ändå min mormor här som kan laga mat till mig.
Ah, kanske ska fråga om hon kan göra matlåda till mig.
Bezta!

Iaf, kolla här vad jag hitta.
Blir man inte helt till sig?

Om jag ska vara ärlig mot mig själf, och mot er..så fan..jag
saknar mig själv lite när jag skrev roliga grejer här
på bloggen som fick både mig och er att skratta.

Saknar verkligen den tiden..
Gör ni?'

Betyder det här att det är slut mellan oss
eller kan vi få en nytändning tror ni?
Äe..jag vet inte..

Det är svårt det där med kärlek för någonting.
Man måste ju ha nåt som "håller igång förhållandet".

Som i detta fall är jag/ni/bloggen.
Men det är ju mest mitt fel.


Men det är för att jag aldrig hinner blogga dagtid numera.

Men en sak är säker - jag kommer aldrig att radera min blogg.
Den är ändå mitt liv i skrivform.

Tänk vad kul för mina barn att läsa om mina bravader..




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas verkligen inte dina barn läser om alla dina bajs historier

2009-10-13 @ 18:34:19

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback