Asååå ja o min killää.

Vet ni.
Jag hinner aldrig blogga.
För jag umgås med min sambo hela tin.
O de e nästan lite roligare.

O jag vill inte liksom..rub it in ur faces.
Har ni inte tänkt på att det ända jag skriver om, e typ om honom.
O de e ju hoittråkigt.

Orka läsa om de.

Aaaaaaaaaaaaaa men assooooo min killääh!!

.....

Min killää o jaaa!!
Äe, det gillar vi inte.

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen
av hela min korasån att vi åker Tanzania i sommar.
Annars kommer jag bli jätteledsen.

FAN VAD LEDSEN JAG KOMMER BLI!
Jag vill äta frukter och få....jättemycke sol
(HAHA jättemycke korv, o så...o såå..spydde ja*uööuw internvarning.)
och titta på roliga afrikaner o kunna blogga om roliga händelser.
Som när jag had to go an wash da bananaz o så.


 

Jag saknar samosas.

 

 

Att ligga som en flodhäst i solen.

Hahah fan vad osmickrande bild.

 

 

Och jag vill äta Tanzanias pommes frites.

 

Har jag berättat om när jag gick i lågstadiet o trodde att man stavade pompes frites.

O ja trodde jag var så himla ball ba fatt jag kunde o ingen annan.

Jag typ fnissade nöjt o gick med huvudet högt.

Nästan som att jag gick o bar på en hemlighet.

Tills jag nån gång såg hur riktiga stavningen såg ut.

Det var som att min värld föll samman.

Hahah..

 

Aja, jag ska läsa bok nu.




Kommentarer
Postat av: Atii

Fan vad du är tung! äe dig gillar vi!

2010-04-12 @ 23:22:05
Postat av: Anonym

Jag önskar alla var olyckliga och ensamma. Som mig.

2010-04-14 @ 09:23:32

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback